درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیداسم من پویا محمدزاده است از امروز شروع به وبلاگ نویسی کرده ام 2/10/90
آخرین مطالب
پيوندها
  • ساسی و انتقادی (عرفان)
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگی از پسری 8 ساله و آدرس pouya1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 2790
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

اخبار تکنولوژی
www.pouya1.loxblog.com




بی خانمان ها، ایستگاه های سیار 4G!


در زمان برگزاری كنفرانس تکنولوژی SXSWدر شهر Austin ایالت تگزاس آمریكا، بخش ابداع و نوآوری آژانس بازاریابی BBH با نامBBH Labsدست به اقدامی متفاوت زده است. این شركت به ۱۳ داوطلب بی خانمان، مودم های بی سیم نسل چهارم (4G) و تی شرت هایی داده است كه روی آنها اسم فرد بی خانمان و نحوه دسترسی به اینترنت بی سیم از طریق ابزار همراه او نوشته شده است.


homeless-hotspot-narenji-ir.jpg

از این افراد خواسته شده به شلوغ ترین محل های كنفرانس رفته و كار خود را شروع نمایند. هركدام از آنها روزانه ۲۰ دلار حقوق ثابت داشته و در ضمن می توانستند هر میزان صدقه ای را كه بازدیدكنندگان به آنها می دهند، برای خود بردارند.

Saneel Radia مدیر واحد تحقیقات شركت BBH Labs اعلام كرده: «شركت ما هیچ سود مادی از این پروژه نخواهد برد و این كار صرفاً یك عمل خیرخواهانه است. ما قبلاً پروژه موفق دیگری را در نیویورك اجرا كرده ایم. جایی كه به تعدای از بی خانمان ها تلفن و یك اكانت توییتر دادیم تا با نوشتن از وضعیت خود دیگران را نیز آگاه نمایند.»

آقای Radia می گوید: «ایده این كار با دیدن بی خانمان هایی كه در خیابان روزنامه فروشی می كردند به ذهن مان رسید. این عمل موجب افزایش توجه عمومی به وضعیت بی خانمان ها می شود. از این طریق آنها می توانند داستان زندگی خود را برای مردم بازگو كنند.»

آقای Gibbs مسوول نواخانه ای كه این ۱۳ داوطلب مددجوی آن هستند می گوید: «ماهیت كارآفرینی فراوان این پروژه مرا متعجب كرده است. این یك فرصت شغلی جدید است. جدا از این كه چه شخص یا شركتی آنرا پیشنهاد می دهد.»

كلارنس، یكی از بی خانمان های داوطلب میگوید: «۵۴ ساله و اهل نیواورلئان هستم. خانه ام را در طوفان كاترینا از دست دادم و از آن روز تاكنون بی خانمان بوده ام. این كار موجب شده بتوانم با مردم صحبت كنم و احساس كنم برای خود شغلی دارم.»

پس از پایان كار كنفرانس، كلارنس به همراه دوستان خود سایتی به نام Homeless hotspotsدایر كرده و مشغول ادامه خدمات رسانی سیار است.

نظر شما در مورد این شغل جدید چیست؟

 

همه کلیدهای میانبر ویندوز هشت که در آینده لازم خواهید داشت
 

 
 
 

بعد از مدت ها انتظار، چندی است که ویندوز هشت، نسخه آزمایشی خود را عرضه کرده و احتمالا برخی از شما آن را نصب و تجربه کرده اید. بسیاری هم منتظر عرضه نسخه نهایی آن و کوچ به اینسیستم عامل کارآمد و زیبای مایکروسافت هستید. اگر جزو گروهی هستید که اعتقاد دارند یکی از ملزومات ضروری در کار با هر سیستم عامل و برنامه، کلیدهای میانبر یا shortcut آن هستد؛ پس فعلا تا زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز هشت، با کلیک روی این لینک، جدول کامل کلیدهای میانبر آن را دانلود کرده و روی دیوار اتاق تان بچسبانید. مطمئنا تنها با کمی تمرین و کمک گرفتن از جدول میانبرهای ویندوز هشت، انگشتان تان بر بالای صفحه کلید به پرواز درخواهند آمد. جالب اینجا است که بسیاری از راهنمایی های این جدول در ویندوز سون هم کارایی داشته و یاری گرتان هستند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : پویا