درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیداسم من پویا محمدزاده است از امروز شروع به وبلاگ نویسی کرده ام 2/10/90
آخرین مطالب
پيوندها
  • ساسی و انتقادی (عرفان)
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگی از پسری 8 ساله و آدرس pouya1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 2785
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

اخبار تکنولوژی
www.pouya1.loxblog.com




تبدیل لنز دوربین به یک خوراکی خوشمزه با لباس مبدل Photorito


 

اگر شما هم مثل من طرفدار خوراکی های مختلف و جور واجور باشید، احتمالا ترجیح می دهید که هنگام خرید محافظ لنز دوربین سراغ Photorito رفته و آن را شبیه یکی از غذاهای مشهور مکزیکی در آورید. این پوشش لنز از Neoprene (نوعی لاستیک مقاوم در برابر گرما، حلال های نفتی و شرایط جوی) و Tyvek (نام تجاری نوعی فیبر پلی اتیلن با چگالی بالا که در مقابل از هم گسیختگی و آب مقاومت بالایی دارد) ساخته شده است و به خوبی از لنز های ۲۴ تا ۲۰۰ میلیمتری تان دربرابر آب، گرد و غبار، تکان و ضربه محافظت می کند. فوتوریتو را می توانید همراه با یک بند برای بستن دور ساندویچ لنزی لذیذتان به قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید. ضمنا گالری عکس سایت فروش این تن پوش لنز خوشمزه را هم از دست ندهید.

 

پنج ابزار بازی برتر در نمایشگاه CES 2012


نمایشگاه CES امسال هم مثل همیشه، جذابیت ها و خوش آمدهای فراوانی برای گیمرها و بازی خورها داشت که در طول مراسم نتوانستیم چندان به آنها بپردازیم. ابزارهایی همچون موس و کیبردها، هدفون و هدست ها، کنسول ها و دسته های بازی در گوشه و کنار این نمایشگاه بسیار دیده شدند. در ادامه مطلب با ما باشید تا در نارنجی ۵ تا از بهترین ها را معرفی کنیم.

 

کینکت برای ویندوز از ماه آینده میلادی وارد می شود

 

امسال مایکروسافت آخرین سخنرانی اش را در نمایشگاه CES برگزار کرد. و همانطور که گفته بود خبر بزرگ و مهمی به همراه نداشت. تنها بخش مهم در این سخنرانی خبر استیو بالمر از ورود کینکت برای ویندوز از اول فوریه بود.

به گفته استیو بالمر کینکت برای کنسول بازی ایکس باکس بسیار موفق عمل کرده و تا به حال بیشتر از ۱۸ میلیون عدد از آن به فروش رفته است. حالا مایکروسافت می خواهد آن را به کامپیوترهای رومیزی شما هم بیاورد.

با ورود کینکت به کامپیوترهای شخصی شما می توانید طیف مختلفی از عملیات های سیستم عامل را با فرامین صوتی و حرکات مختلف بدن و دست کنترل کنید. برای دمو هم مایکروسافت در سخنرانی اش بخشی از مجموعه ویدیویی/بازی Sesame Street را نشان داد که توسط کینکت و کامپیوتر کنترل می شد.


Ballmer_-_Cookie_Monster_narenji.jpg

همانطور که پیش از این در نارنجی خوانده بودید ما از ماه قبل اطلاع داشتیم که قرار است کینکت برای ویندوز ارایه شود. حالا می دانیم که با ورود کینکت ویژه کامپیوترهای شخصی به بازار تنها چند روز فاصله داریم

گیم خور ها: باهوش تر و خشن تر؟

طبق تحقیقی که توسط سه نفر از اساتید روانپزشکی فلوریدا در مجله "پیشگامان روانپزشکی" منتشر شده، بازی های کامپیوتری ما را باهوشتر نمی کنند، البته این محققین به بررسی اثرات خشونت بار بازیهای رایانه ای هم پرداخته بودند و اعلام کردند که طبق پژوهش آنها افرادی که به بازی های های خشن و اکشن رایانه ای نظیر Call of Duty می پردازند، بیشتر از سایر افراد مستعد کارهای خشن نمی شوند.

این تحقیق نتایج بررسی دانشگاه تگزاس را تایید می کند که طبق آن بازی مکرر گیمهای خشن هیچ تاثیری در خشونت روحیه بازی خور ها ندارد.

اما از طرفی دانشمندان دپارتمان مغز و علوم شناختی دانشگاه روچستر اعلام کرده اند که نتایج این تحقیق فلوریدایی ها را قبول ندارند چون به اعتقاد آنها بازیهای رایانه ای باعث افزایش تمرکز بینایی و سرعت عمل می شوند. البته روچستری ها در مورد مساله خشونت نظر خاصی ندادند.

به نظر می رسد هنوز تحقیقات بیشتر و مفصل تری لازم است تا بشود در مورد صحت و سقم این ادعا ها نظر داد اما خلاصه کلام را والتر بوت یکی از محققین دانشگاه فلوریدا گفته است: "گیمها را بازی کنید، چون باحال و لذتبخش هستند و در این فاصله منتظر تحقیقات بیشتری شوید که بالاخره به ما بگویند که این بازیهای خوب هستند یا نه!"

البته او اضافه می کند "بهتر است به جای نشستن و بازی، بروید و کمی قدم بزنید." شما با کدام قسمت از حرفهای جناب والتر موافق تر هستید؟ بخش اول یا بخش دو

 

فروش ۳۰۰ هزار پلی استیشن Vita سونی در دو روز اول

سرانجام چند روزی است که فروش کنسول بازی پرتابل جدید سونی «پلی استیشن Vita» در کشور ژاپن آغاز شده و سونی می گوید که در دو روز اول بیش از ۳۰۰ هزار عدد از این کنسول ها به فروش رسانده که نشان دهنده استقبال خوب کاربران از محصول جدید این شرکت است.

البته آغاز فروش این کنسول بازی محبوب با دردسرهایی هم همراه بوده است، چرا که بسیاری از کاربران با اشکالات نرم افزاری بر خورد کرده اند که شرکت سونی را مجبور به انتشار یک بیانیه عذرخواهی نموده و یک آپدیت برای رفع مشکلات منتشر کرده است.

سونی می گوید از آغاز فروش اش و استقبال کاربران بسیار خشنود است. هر چند زمان فروش کاملا مناسبی را انتخاب نکرده است. چرا که اگر آمار را مقایسه کنیم می بینیم فروش آغازین کنسول بازی نیتندو 3DS در دو روز اول ۳۷۱ هزار عدد بوده که از پلی استیشن ویتا بالاتر است.

مدل قبلی کنسول بازی قابل حمل سونی، یعنی PS Portable در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد و تا کنون ۷۴ میلیون عدد از آن به فروش رفته است. حالا که نسل جدید وارد بازار شده باید منتظر باشیم و ببینم استقبال کاربران چگونه خواهد بود؟ چرا که حالا و در انتهای سال ۲۰۱۱ تلفن های همراه و تبلت ها هم دارای سخت افزارهای قدرتمندی برای اجرای بازی ها شده اند.


آیا کینکت 2 قابلیت لب خوانی خواهد داشت؟

از زمان ارائه کینکت در سال ۲۰۱۰، دنیای گیم و تخیل کاملا تغییر کرده و دسته جدیدی از شیوه ها و روش های بازی کردن ابداع گردیده است. اما اگر شایعات در خصوص کینکت 2 واقعیت داشته باشند، باید منتظر یک دگردیسی عظیم در این ابزار خارق العاده و تکامل چشمگیر آن باشیم.

طبق اعلام سایت یورو گیمر ، مایکروسافت قصد دارد نسل دوم کینکت را با امکاناتی همچون درک و تشخیص حرکات بهبود یافته و قابلیت تشخیص صدا در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. حدس می زنید چه اصلاحات دیگری در این محصول اتفاق خواهد افتاد؟

خب، یک منبع به یورو گیمر گفته است که کینکت جدید قابلیت لب خوانی هم خواهد داشت. همان منبع فاش کرده که کینکت 2 قابلیت پیگیری تن و بلندی صدای بازیکن و همچنین حالات چهره وی را دارد تا بتواند حالت ها و موقعیت های احساسی مختلف وی را تشخیص دهد.

در کنار بهبود قابل ملاحظه نرم افزار پردازش تصویر، باید مشخصات سخت افزاری کینکت هم به شکل قابل ملاحضه ای بهبود یابد تا بتواند چنین انتظاراتی را برآورده ساخته و از پس چنین قابلیت هایی بر آید. به خصوص اینکه وقتی قرار است که با پردازنده تصویری CCD و کیفیت تصویر ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل در اینچ کار کند.

به نظر می رسد که انتظار برای کینکت جدید چندان هم طولانی نباشد و تا پایان ۲۰۱۲ شاهد ارائه آن همراه با ایکس باکس جدید باشیم. فکر می کنید کینکت جدید تا چه اندازه می تواند انتظار کاربران را برآورده ساخته و آنها را راضی نگه دارد؟

 

از گذشته پنجمین سالگرد ورود کنسول بازی نیتندو Wii به بازار غرب به حساب می آمد و آن را یک تولد نمادین برای این کنسول به حساب می آورند. شاید الان به نظرتان Wii در مقابل کینکت ادعای بزرگی نباشد اما فراموش نکنید که ایده نیتندو در ۵ سال پیش سرآغاز تمام دسته های بازی جدیدی شد که هم اکنون از آنها استفاده می کنید و Wii با آن تبلیغ های جذاب اش پدر همه آنها به حساب می آید. پس تولد اش مبارک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : پویا